سردخانه

مقالات مربوط به سردخانه

سردخانه

مقالات مربوط به سردخانه

سردخانه

سردخانه یک تکنیک انقلابی است که روشهای قدیمی نگهداری مواد غذایی را تغییر می دهد. امروزه ، کشاورزان تولیدکننده و سایر صنایع از دستگاه های سردخانه برای سالم نگه داشتن مواد غذایی در طولانی مدت استفاده می کنند.

بایگانی

نگاهی دقیق به اتوماسیون انبار و سردخانه

سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۰، ۰۴:۰۵ ب.ظ

به طور کلی ، سرمایه گذاری در اتوماسیون برای رسیدن به بازگشت سرمایه چند سال طول می کشد. در اینجا مزیت در دستیابی به یک استراتژی بلند مدت برای موفقیت است. مشاغل برنامه ریزی شده در پنجره های سه ، 5 یا 10 ساله احتمالاً می توانند با کاهش هزینه های نیروی کار و انرژی و افزایش دقت و بهره وری ، مزایای آن را ببینند. بعلاوه ، با توجه به اینکه پالت سازها ، نوار نقاله ها و سایر سیستم های خودکار ، اگر نه دهه ها ، دوام بیاورند ، هزینه های تعمیر و نگهداری نیز کم است.

هنگام بررسی راه حل های اتوماسیون ، مهم است که کسب و کارها برای برنامه ریزی موثر برای آینده ، سوالات زیر را بپرسند:

  • کدام نوع تجهیزات حمل و نقل مواد (MHE) مناسب است؟
  • کدام روش برای عملکرد شما بیشتر منطقی است: یک انبار نیمه خودکار یا کاملاً خودکار؟
  • چگونه اتوماسیون با فناوری موجود در انبار سازگار است؟ چه نوع ادغام مورد نیاز است؟
  • چگونه از سیستم های اتوماسیون خود پشتیبانی خواهید کرد؟ آیا برای مدیریت فناوری جدید به منابع اختصاصی نیاز دارید؟

بعلاوه ، همانطور که همه گیری COVID-19 نشان داده است ، هر لحظه می تواند چالشهای غیرمنتظره ای بوجود آید و بر تمام سطوح زنجیره سرماخوردگی جهانی تأثیر بگذارد. در این حالت ، ویروس کرونا باعث افزایش اعتماد به خرید آنلاین و تجارت الکترونیکی شده است ، روندی که احتمالاً در سالهای آینده کند نخواهد شد. با این حال ، مشاغل باید مراقب باشند تا آنجا که ممکن است برای هرگونه اختلال در خدمات آماده شوند - و این شامل در نظر گرفتن اتوماسیون در صورت کاهش وابستگی به نیروی انسانی است.

مزایای اتوماسیون

هنگامی که به طور استراتژیک اجرا می شود ، اتوماسیون راهی موثر برای افزایش توان عملیاتی ، افزایش بهره وری ، بهبود دقت و کاهش هزینه ها در انبار کنترل دما است. این برای سرعت و حجم طراحی شده است ، به این معنی که MHE می تواند مقدار زیادی از موجودی را منتقل کند و تعداد زیادی از سفارشات را در مدت زمان کوتاه پردازش کند. اتوماسیون همچنین می تواند به مقیاس تجاری شما کمک کند و به طور موثر قله های حجم را مدیریت کند.

وقتی نوبت به ردیابی در انبار سرد می رسد ، هرچه بیشتر در همه عملیات دیده شود بهتر است. یک انبار خودکار شفافیت بالایی را ایجاد می کند ، به این معنی که مطابقت با مقررات دولتی راحت تر است. بعلاوه ، اگر در هنگام ذخیره سازی یا حمل و نقل مشکلی رخ دهد ، قابلیت ردیابی به شما امکان می دهد نقایص موجود در زنجیره سرد را شناسایی کرده و هر محصول خراب یا آسیب دیده را به سرعت فراخوانی کنید. در حالی که می توان شفافیت را در یک انبار که به صورت دستی اداره می شود حفظ کرد ، اما احتمال بروز خطا و نقاط کور بیشتر است.

بعلاوه ، از آنجا که نیروی کار می تواند تا 70 درصد هزینه هر عملیات را به خود اختصاص دهد ، پتانسیل اتوماسیون برای کاهش قابل توجه هزینه های نیروی کار می تواند تجارت را برای سالها پس انداز ایجاد کند. انتخاب یک سرمایه گذاری مقدماتی در فناوری انبار به جای استخدام کارگران جدید در یک بازار رقابتی ، به مدیران زنجیره تامین اجازه می دهد تا هزینه های استخدام ، آموزش ، بیمه و سایر هزینه های نیروی کار را کاهش دهند. به این ترتیب اتوماسیون می تواند به مشاغل کمک کند تا چالش های نیروی کار را برای سالهای آینده حل کنند.

انتخاب شریک مناسب

شریک اتوماسیون مناسب کلید اطمینان از طراحی اتوماسیون انبار برای تأمین نیازهای تجاری شما است. فروشنده شما باید تجربه گسترده ای داشته باشد و مایل باشد وقت و منابع خود را به توسعه یک راه حل شخصی اختصاص دهد.

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی