سردخانه

مقالات مربوط به سردخانه

سردخانه

مقالات مربوط به سردخانه

سردخانه

سردخانه یک تکنیک انقلابی است که روشهای قدیمی نگهداری مواد غذایی را تغییر می دهد. امروزه ، کشاورزان تولیدکننده و سایر صنایع از دستگاه های سردخانه برای سالم نگه داشتن مواد غذایی در طولانی مدت استفاده می کنند.

بایگانی

2. بسته بندی ناکافی و یا مشکلات مربوط به کیفیت محصول

در صنعت تولید ، تهیه محصول ممکن است در مزرعه یا در خانه بسته بندی انجام شود. این شامل استفاده از روشهای FSMA برای تمیز کردن ، تمیز کردن و مرتب سازی مناسب با توجه به کیفیت و اندازه و هرگونه روش درمانی برای محصول است که قبل از بسته بندی در ظروف حمل و نقل تأیید و لازم است.

بسته بندی از محصول در برابر صدمه حمل و آلودگی محافظت می کند. روش های مختلفی برای بسته بندی در صنعت تولید وجود دارد و نوع بسته بندی انتخابی به نوع محصول و آنچه که برای محصور کردن محصول و ارائه بهترین وسیله حمل و نقل بهتر خواهد بود بستگی دارد. علاوه بر این ، روش های بسته بندی و بسته بندی می تواند بر میزان جریان هوا در اطراف کالاها تأثیر بگذارد ، بنابراین بر مدیریت دما و رطوبت نسبی محصولات در حین انتقال تأثیر می گذارد.

در مورد بارگیری ، محصولات باید انباشته شوند تا گردش هوا مناسب فراهم شود. انباشته شدن بارها همچنین باید در نظر داشته باشد که حداقل خسارت وارده به محصولی که می تواند هنگام ترانزیت اتفاق بیفتد.

در حالی که نوع بسته بندی و حتی گاهی بارگذاری (هنگامی که راننده به اسکله بارگیری دسترسی ندارد) مسئولیت مستقیم شرکت حمل کننده نیست ، یک راننده مسئولیت نظارت بر آنچه در تریلر خود بارگیری می شود ، و گزارش در مورد هر مسئله ای که آنها می بینند اگر بسته بندی برای نوع کالای منتقل شده مناسب یا مناسب به نظر نرسد ، راننده باید بلافاصله با توزیع کننده و ارائه دهنده حمل و نقل آنها تماس بگیرد تا این موضوع را گزارش کند - و در صورت امکان ، از مشکلات عکس بگیرید اگر راننده ای به شاهین بارگیری دسترسی نداشته باشد تا شاهد بسته بندی و بارگیری محصول در تریلر خود باشد ، باید "بار حمل و بارگیری" را در بارنامه (BOL) ثبت کند. با این کار آنها از هرگونه بسته بندی ، کیفیت محصول یا آسیب هایی که ممکن است هنگام تحویل به وجود بیایند محافظت می کند.

3. کنترل دما و آب و هوا قطع شده است

یک مسئله مهم در لجستیک زنجیره سرد ، تغییرات دما است که می تواند کیفیت و ایمنی تولید را تحت تأثیر قرار دهد. مواقعی وجود دارد که راننده محصولی را بارگیری می کند که در یک روز گرم مستقیماً از میدان خارج شده باشد یا اینکه باید 5 بار را با همان کامیون انجام دهد که به معنای باز و بسته شدن مداوم درهای تریلر است ، و محصول را در معرض دمای محیط قرار می دهد که بالاتر از درجه حرارت تنظیم شده در داخل تریلر یخچال است. در این نوع شرایط ، واحد تبرید نمی تواند کنترل آب و هوا را حفظ کند. این مسئولیت راننده است که اطمینان حاصل کند که تریلر خود را از قبل خنک کرده و روی تنظیم مداوم تنظیم کرده است. یک راننده همچنین می تواند از شما سوال کند که آیا محصول قبل از بارگیری از قبل خنک شده است یا خیر و در هنگام وانت دمای تفاله را از آن بگیرید.در صورت وجود دمای بالاتر (بالاتر از آنچه مشتری در BOL درخواست می کند) ، راننده باید با گزارشگر و ارائه دهنده حمل و نقل خود تماس بگیرد تا موضوع را گزارش کند. اگر آنها به اسکله بارگیری دسترسی ندارند ، باید "بار بارگیری و شمارش" را روی BOL ثبت کنند. این از آنها در برابر هرگونه مشکلات دمایی که ممکن است هنگام تحویل بوجود آید محافظت می کند. در مورد چندین مورد تحویل ، راننده باید اطمینان حاصل کند که واحد یخچال را به صورت مداوم تنظیم کرده و دمای تفاله را در هر بار تحویل ثبت کند.در مورد چندین مورد تحویل ، راننده باید اطمینان حاصل کند که واحد یخچال را به صورت مداوم تنظیم کرده و دمای تفاله را در هر بار تحویل ثبت کند.در مورد چندین مورد تحویل ، راننده باید اطمینان حاصل کند که واحد یخچال را به صورت مداوم تنظیم کرده و دمای تفاله را در هر بار تحویل ثبت کند.

4. تأخیر

تاخیر می تواند با تولید مسائل دمایی که در بالا ذکر شد ، یا با کاهش ماندگاری محصول به دلیل اینکه مدت طولانی تری از آن روی کامیون است ، بر زنجیره سرد تأثیر بگذارد. تأخیرها هنگام بارگیری ، در مرزها و بازرسی های تحویل معمول است.

به دلیل تأخیر ، رانندگان می توانند از خود در برابر هرگونه مشکل زنجیر سرد محافظت کنند. یکی از توصیه های کلیدی که به هر راننده می دهیم این است که به محض رسیدن به محل تحویل یا تحویل ، با ارائه دهنده حمل و نقل خود اعلام حضور کنند. این زمان سپس ثبت می شود و هر گونه تاخیر ناشی از بارگیری یا تخلیه را می توان پیگیری کرد. علاوه بر این ، رانندگان باید هنگام ورود به مرزهای MX / US یا US / CAN چک کنند ، زیرا اغلب اوقات ، به دلیل بازرسی های تصادفی ، مسائل مربوط به مدارک گمرکی و حجم ، ممکن است در این نقاط تأخیر ایجاد شود.

روند رسیدگی به مشکلات تدارکاتی زنجیره سرد مشترک که کامیون داران با آن روبرو هستند اغلب ساده است. بیشتر اوقات ، به مستندات و ارتباطات خلاصه می شود. راننده ای که به استفاده از این دو بهترین روش ادامه می دهد و در زمینه ایمنی و انطباق آموزش دیده است ، با مهارت در زمینه حمل و نقل مواد ، ذخیره سازی و مقررات فدرال خود را برای موفقیت در بخش خود از زنجیره سرد آماده می کند ، و یک شریک مورد جستجو خواهد بود برای هر ارائه دهنده حمل و نقل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی